Nöjd

Jag är så nöjd just nu. Nöjd över att få vara med min familj, nöjd över hur bra jag har det och nöjd över fina julklappar. Ligger i soffan med en bok och ett glas vin, idag är en slappdag.

Min mage känns helt bra nu och imorgon tänker jag prova att köra beach igen, längtar sjukt mycket efter bollen! Igår gjorde jag mitt första riktiga styrkepass sedan magskadan och det gick riktigt bra. Jag är verkligen dålig på att vila, speciellt nu när vi inte har fystränare som påminner en om det. Jag har nu tvingats att vila ett par veckor och trodde det skulle gå dåligt gå gymmet – det gick precis tvärt om. 🙂 Gjorde NIO chins och då har jag inte gjort chins på tre veckor typ. Slutsats: Underskatta inte vilan.
NÖJD

 Jag är stolt och nöjd över min fina pojkvän Simon, hunden Mynta, mig själv och min kropp.

20111225-162020.jpg

Jag är nöjd över att Camilla finns i mitt liv, nöjd att ha haft en bra höst i träning, nöjd med alla grymma träningskompisar i Stockholm och nöjd över att jag kan träna och umgås med bästa Mattias Magnusson.

Nöjd att ha Annika Dommen som nära vän, nöjd över att mina andra nära och kära finns för mig, nöjd att bo i Stockholm just nu och nöjd att ha lyxen med bil. Det bara ploppar upp grejer just nu och jag skulle vilja skriva varje grej men då blir det lite väl långt inlägg!

Jag är glad att få tillbringa tid med fantastiska Robin Elofsson som ligger på Hospis här i Malmö. Imorgon hoppas jag kunna träffa honom igen. Vilken kille han är, inspirerande och glädjespridande. Kanske är det han som får mig bli nöjdare över det jag har. Tack Robin. Du är underbar.

Kram och god fortsättning, jag hoppas ni hade det lika bra eller bättre än mig igår på julafton!

20111225-162334.jpg/Tora

4 kommentarer

Under Uncategorized

4 svar till “Nöjd

  1. gabriella

    Vackra Tora – vad duktig du är på att skriva dessutom!!! 🙂 Stor kram

  2. Martin lind

    Det va så lite så;) tack det samma och grymt bra lirat i wordfeud :p

Lämna en kommentar